Hoekom Huiskerk

Dit is oor die algemeen verborge maar dié vinnig groeiende verskynsel is besig om ons wêreld te verander. Hierdie verskynsel affekteer hoe mense hul geloof uitlewe. Mense verlaat die institusionele kerk by die duisende regoor die wêreld om deel hiervan te word.

Jesus het reeds vir die vrou by die put gesê dat die tyd aangebreek het dat God nie meer op ‘n spesifieke plek aanbid sou word nie. God wil in gees en in waarheid aanbid word orals waar ons gaan. Ons lewe is ‘n handeling van aanbidding. Ons noem dit die “aanbiddings lewe”. Dit beteken eintlik dat die kerk nooit “uitkom” nie. Dit is altyd daar en altyd “oop” want ons is die kerk. Nie ‘n gebou nie. Die bymekaarkomplek is van mindere belang.

Die gelowiges in die Nuwe Testament het nie kerk toe gegaan nie. Hulle was die kerk. Hulle was God se gebou. Die tempel van God. In die Nuwe Testament was daar geen heilige plekke nie. Inteendeel, die Christendom is die eerste en enigste geloof wat nie heilige plekke, heilige dae, heilige persone en heilige voorwerpe het nie. God beskou mense as Sy woonplek. Hulle is heilige mense. Sy kerk is ‘n groep gelowiges waar elke lid bydrae tot die geheel. Elke spesiale gawe, talent, kontribusie en deelname van elke persoon vervul aan die behoeftes van almal. Wat ons moet sien as ons bymekaar kom is die “bedieninge van die mense”, die “uitdrukking gee van Jesus”.

Romeine 12:4-8 

Want soos ons in een liggaam baie lede het en die lede nie dieselfde werking het nie, so is ons almal saam een liggaam in Christus en elkeen afsonderlik lede van mekaar en ons besit genadegawes wat verskil volgens die genade wat aan ons gegee is: is dit profesie, na die maat van geloof; of bediening, in die werk van bediening; of wie leer in die lering; of wie vermaan in die vermaning; of wie uitdeel, in opregtheid; wie ‘n voorganger is met ywer; wie barmhartigheid bewys, met blymoedigheid.

1 Korintiërs 14:26

Hoe staan die saak dan broeders? Wanneer julle saamkom dan het elkeen van julle ‘n psalm, of ‘n lering of ‘n taal of ‘n openbaring of ‘n uitlegging – laat alles tot stigting geskied.

1 Petrus 2:5, 9

En laat julle ook soos lewende stene opbou tot ‘n geestelike huis, ‘n heilige priesterdom om geestelike offers te bring wat aan God welgevallig is deur Jesus Christus. Maar julle is ‘n uitverkore geslag, ‘n koninklike priesterdom, ‘n heilige volk, ‘n volk as eiendom om te verkondig die deugde van Hom, wat julle uit die duisternis geroep het tot Sy wonderbare lig.

Die grootste rede hoekom gelowiges die huiskerk beweging in stroom is die volgende:

Hulle wil die Nuwe Testamentiese realiteite wat hulle in die Bybel van lees persoonlik belewe.

Hulle wil ‘n dieper dimensie van aanbiddings lewe ervaar.

Hulle soek iets meer in hul wandel met God en met hul medegelowiges.

Gelowiges behoort meer verbind te wees tot lojaliteit tot Bybelse waarhede en beginsels as teenoor menslike tradisies.

Paulus se sendbriewe aan die Nuwe Testamentiese gemeentes was alles gerig aan huiskerke. Dit is hoe en waar gelowiges saamgekom het:

Romeine 16:2-5 

Groet Priscilla en Aquila, my medewerkers in Christus Jesus, wat vir my hulle lewe gewaag het; nie ek alleen dank hulle nie, maar ook al die gemeentes van die heidene. Groet ook die gemeente by hulle aan huis.

Kolossense 4:15 

Groet die broeders in Loadicea en Nimfas en die gemeente wat in sy huis is.

Huiskerke! Waar staan ​​ons tans wêreldwyd?

Wat is God besig met huiskerke? Watter strategieë moet gevolg word wanneer dit by huiskerke kom? Met hierdie kort plasing hoop ek dat ek lig kan werp op die situasie wat ons tans regoor die wêreld in die gesig staar.

Misverstande en wanopvattings!

Regoor die wêreld hoor en sien baie Christene binne die verskillende huiskerkgemeenskappe baie van wat tans aangaan in terme van die vervolging van Christene, die wêreldwye aanslag op godsdiensvryheid en ook die nuutste neigings rakende huisgemeenteplanting en huiskerk. strukture. In baie gevalle is hierdie tendense en gebeure nou aan mekaar gekoppel, met mekaar geïntegreer en deur mekaar beïnvloed. Al hierdie faktore en invloede verander dinge dinamies en maak deure oop vir nog meer veranderinge wat kom. Die afleiding na huiskerke deur die institusionele kerk gedurende die afgelope jare, as gevolg van vervolging, is 'n baie goeie voorbeeld hiervan. Die aanhoudende druk op kerke en gemeentes om te groei en uit te brei in terme van getalle is 'n ander.

Kerkleierskap neem voortdurend belangrike en proaktiewe besluite om te ontwikkel, maar ook om hulself te beskerm teen die druk wat hulle daagliks in die gesig staar. Sedert die Tweede Wêreldoorlog het vervolgingsvlakke in onlangse jare tot baie hoë vlakke gestyg. Die graad van vervolging in terme van erns het ook tot verwoestende en onaanvaarbare vlakke gestyg.
As dit kom by huiskerke en huiskerkstrukture, glo ek daarom regtig nie dat dit wat ons vandag hoor en sien werklik is wat God in die liggaam van Christus tot stand bring nie. Aanpassing as gevolg van eksterne invloede was nog nooit 'n goeie ding in die kerk van Christus nie.

Huiskerke is nie wat ons dink dit is nie.  Wanneer mense na huiskerke verwys, kom baie verskillende standpunte na vore. Mense sê soms dinge en doen dinge met die verstandhouding dat hulle almal op dieselfde bladsy is oor hierdie onderwerp. Mense is soms onder die indruk dat almal dieselfde begrip het in terme van die definisie van huiskerke en huiskerkstrukture.

Ons kyk na huiskerke in China en ander gebiede in die wêreld wat ontstaan ​​het as gevolg van vervolging en ons dink dat hierdie huiskerkstrukture en hierdie metodes die Bybelse “Ekklesia” behoorlik definieer. Die vroeë kerk is ook vervolg en miskien het dit die vroeë kerk beïnvloed om soortgelyk te funksioneer as wat ons vandag sien.

Dieselfde kan gesê word van huiskerke wat in die institusionele kerk in die vorm van selgroepe of kleingroepe ontstaan ​​het. Kerkleierskap het die behoefte aan hierdie metode van byeenkoms raakgesien en gevoel dat dit hulle nader sou bring aan wat die vroeë kerk ervaar het. Wat 'n nouer verhouding tussen die gemeentelede betref wat die gedeelde gemeenskapslewe betref, was dit inderdaad 'n verbetering en het dit beslis mense ontwikkel.

Dieselfde kan ook gesê word vir huiskerke wat deur institusionele kerkleiers institusionele kerkstyl geplant is. Alhoewel hierdie gemeentes in huise bymekaarkom en alhoewel hulle klein gemeenskappe is, is daar eintlik nie veel verskil tussen hulle en groter gemeentes wat in 'n gebou wat spesifiek vir hierdie doel gebou is nie. Hierdie mense voel egter dat hulle gesonde intimiteit en nouer verhouding tussen gelowiges teruggebring het soos dit in die tyd van die Nuwe Testament was.

Ons sien selfs die sogenaamde "suiwer" of "outentieke" huiskerkbewegings regoor die wêreld en sommige mense mag dink dat hierdie strukture en metodes behoorlik definieer wat God in gedagte gehad het toe hy die kerk in die tyd van die Nuwe Testament gebore het.

My glo is dat nie een van hierdie strukture en metodes werklik definieer waaraan God geboorte gee in die liggaam van Christus nie. Hierdie strukture het basies ontstaan ​​as gevolg van eksterne invloede, eksterne druk en interne behoeftes. Die Bybelse Ekklesia is deur God gebore, ongeag eksterne invloede en interne behoeftes.

God werk altyd ten goede van die kerk en sit altyd strategieë in om die kerk te ontwikkel. Hy bring voortdurend herstel en laat die kerk voortdurend groei, uitbrei en ontwikkel.

Dit is 'n bekende feit en 'n werklikheid onder baie mense wat huiskerke ondersteun dat die toekoms van die kerk die geboorte en ontwikkeling van die Ekklesia is soos dit in die Nuwe Testamentiese tye was. As gevolg van die Bybelse beginsels wat die weeklikse byeenkomste van die Ekklesia beheer, is dit slegs moontlik binne die outentieke huiskerk-omgewing. Die grootte van 'n gemeente maak al die verskil in die wêreld. Dit was nog altyd en is steeds die belangrikste faktor wat kerkstrukture en kerklike lewe in die kerk ondermyn. Ons twyfel nie vir 'n oomblik aan hierdie feit nie.

Al hoe meer mense verstaan ​​en aanvaar die feit dat die institusionele kerk waarskynlik nie sal kan verander nie. As Martin Luther vandag met ons kon praat oor hierdie kwessie, sou hy waarskynlik vir ons gesê het dat die institusionele kerk eerder sal vervolg as verander. Die institusionele kerk was nog altyd so en dit is steeds. Tog het ons nog altyd en sal ons altyd die institusionele kerk die geleentheid gee om te verander. Dit is altyd moontlik en dit kan dalk net gebeur.

Dit is egter nie waaroor hierdie pos gaan nie. Hierdie berig handel oor die huidige situasie in die wêreld met betrekking tot huiskerke.

Die groot oorgang

My persoonlike opinie is dat behoorlike Bybelse huiskerke nog nie werklik bestaan ​​nie. Ons is tans in 'n oorgangstydperk. Baie mense wat huiskerke ondersteun of wat die feit aanvaar het dat werklike herstel in die geboorte van die outentieke Bybelse Ekklesia is, bevind hulle tans in hierdie oorgangstydperk.
Vir hulle voel dit eerder asof hulle hulself in die middel van 'n woestyn bevind. Baie is baie deurmekaar en baie het geen idee hoekom en waardeur hulle gaan nie.

Baie van diegene wat aktief betrokke is by die huiskerkstrukture wat ek hierbo genoem het, is dikwels baie teleurgesteld. Hulle ervarings van huiskerke is dikwels nie wat hulle in die vooruitsig gestel het nie.

Huisgemeenteplanters sukkel regtig weens die vele struikelblokke op hierdie eensame pad en weens die gebrek aan belangstelling onder Christene. Ja daar is huisgemeenteplanters wat suksesvol is en wat inderdaad talle huiskerke regoor die wêreld plant. Die meeste mense sukkel egter baie. Deur die jare het baie moedeloos geraak en baie het heeltemal opgegee. Trouens, baie het na die institusionele kerk teruggekeer hoewel hulle nie regtig wou nie.

Alhoewel hulle verward is, verstaan ​​baie mense wel dat hulle deur God geroep is vir hierdie doel en hoewel die pad eensaam is, alhoewel hulle baie struikelblokke moet trotseer en alhoewel hulle soms moed verloor, weet hulle en hulle verstaan ​​dat hulle nie kan tou opgooi nie . Hulle weet dat hulle God moet toelaat om hulle te vorm en hulle voor te berei vir die volgende stap van die herstel van die kerk wat gaan plaasvind.

'n Seisoen van voorbereiding en 'n seisoen van toerusting

Die seisoen van oorgang is fundamenteel 'n seisoen van voorbereiding. God het sy dienaars geïdentifiseer en Hy het hulle, meestal uit die institusionele kerk, geroep om hulle voor te berei en om hulle vir hierdie doel te bemagtig.

Hierdie mense is Sy profete en Sy instrumente van voortreflikheid! Hierdie mense is voorbereid vir 'n tyd soos hierdie. Baie van hulle het geen idee wat kom nie. Baie gaan deur moeilike tye van voorbereiding en swaarkry. Baie van hulle het deur die aanvanklike voorbereidingsfases gegaan binne die geledere van die huiskerkstrukture wat ek hierbo genoem het.
Baie was in die woestyn sedert hulle die institusionele kerk verlaat het.

Die slotsom is dat hulle almal op die regte ding voorberei is en nog steeds voorberei word! Hulle is gewillige en gehoorsame instrumente in die hand van God. Hulle het vir plig aangemeld en hulle is bereid om God toe te laat om Sy plan en doel in hulle lewens te vervul. Geen vrae gevra nie!

Almal van ons het baie moeilike uitdagings en omstandighede ervaar en ervaar steeds wanneer dit kom by die plant van Bybels-gebaseerde huiskerke. Een van die grootste probleme is dat mense net nie gereed is vir huiskerke nie en hulle stel net nog nie in huiskerke belang nie. Dit is 'n feit. Dit maak dinge baie moeilik vir huiskerkplanters.

My boodskap aan hulle is: “Moenie moed verloor nie”. Ons is nog nie daar nie. Ek is oortuig daarvan dat God nou besig is met die voorbereidingsfases. Hy ontwikkel en berei Sy instrumente, Sy dienaars, Sy Bybels-gebaseerde vyfvoudige bediening en werkers voor. Wanneer die regte tyd aanbreek, sal alles verander!

Daar sal geen kortpaaie wees nie

Dit is een van die redes waarom die werkers van God uitgebreide opleiding moet ondergaan en waarom hulle almal deur hierdie intensiewe voorbereidingsfase moet gaan. Die institusionele kerk het nie en kan nie hierdie tipe(s) predikante voorberei nie. Opleiding en ontwikkeling in die institusionele kerk in vergelyking met huiskerke verskil soos nag en dag. Mense is net nie in staat en in staat om huiskerke te plant soos God dit wil hê nie, tensy Hy hulle daarvoor voorberei en toerus. Ons het hierdie opleiding, voorbereiding en ontwikkeling nodig, want daar sal geen kortpaaie wees wanneer die Ekklesia gebore word nie.

Ons sal nie huiskerke kan plant as ons nie daarvoor voorberei en toegerus is op veral twee terreine van ons geloofswandel met Christus nie. Ons sal geestelik ontwikkel moet word in hierdie twee aspekte om huiskerke reg te plant en effektief. Ek bespreek hierdie twee areas van ontwikkeling hieronder. Daar is regtig geen kortpaaie in hierdie opsig nie. Sonder om geestelik ontwikkel te wees in hierdie twee aspekte is jy verplig om te misluk.

Een ernstig belangrike nadeel is die feit dat die Gawes van die Gees nooit in die institusionele kerk ontwikkel is nie. Vandag het ons as Geesvervulde kinders van God eintlik geen idee wat die Gawes van die Gees werklik is nie! Ons het nog nie regtig goed ontwikkelde Gawes van die Gees in aksie gesien nie. Ek dink as ons ware en goed ontwikkelde geestelike gawes in aksie kon sien, sou ons baie verras en selfs geskok wees! Dit sal vir ons nogal vreemd wees en ons sal dit nie kan hanteer soos ons moet nie. Om hierdie rede het ons die regte fondament nodig wat slegs kom deur behoorlike voorbereiding en behoorlike Goddelike bemagtiging.

Ons weet regtig nie wat die Gawes van die Gees werklik is nie! Ek oordryf nie! Dit was nooit ontwikkel in die kerk van Christus aanvaar vir die vroeë dae. Ek dink net nadat die apostels gesterf het, het die gawes van die Gees vinnig opgehou om te bestaan. Paulus het die kerk gewaarsku teen valse apostels wat binnekort die Gawes van die Gees wreed sal weerstaan. Dit het gebeur. Uiteindelik het die Katolieke kerk letterlik 'n einde daaraan gemaak. Vir baie jare het die gawes van die Gees feitlik glad nie gemanifesteer tot in die laat agtien honderde nie. Alhoewel daar Heilige Gees herlewings gedurende die negentien honderde was, bestaan ​​selfs vandag nog die gawes van die Gees feitlik nie. Ons het nog nooit eers naby die vlakke van die Nuwe Testamentiese tye gekom nie en dit was maar net die begin. Dit was veronderstel om nog verder te ontwikkel. Tot dusver het ons net kortliks die oppervlak gekrap. Ons weet regtig nie veel van die gawes van die Gees nie. Ons het sedert Pinkster nogal 'n vlak ervaring gehad. Ek is oortuig daarvan dat ons in die jare wat voorlê die gawes van die Gees sal sien manifesteer op 'n manier wat nog nooit tevore gesien is nie.

Wanneer dit by die geboorte van die Bybelse Ekklesia kom, weet ons almal dat dit moet verander. Ek sê weer daar sal geen kortpaaie wees nie. Die gawes van die Gees moet in die kerk ontwikkel word voordat ons outentieke Bybelse huiskerke sal kan plant. Die kerk het 'n absolute Goddelike hervorming nodig wanneer dit by hierdie aspek van ons geloof en Bybelse gemeenskapslewe kom. Behoorlike Bybelse huiskerke kan nie reg funksioneer sonder die gawes van die Gees nie. Eintlik kan dit glad nie funksioneer sonder die gawes van die Gees nie. Mense dink dit kan. Dit is hoekom ek regtig glo dat die ware en outentieke Ekklesia wat aan Bybelse beginsels en vereistes voldoen, nog nie bestaan ​​nie.

Dit bring my by die tweede groot probleem: Die gawes van die Gees kan nie ontwikkel word tensy die kinders van God 'n baie hegte en intieme verhouding met Jesus Christus het nie. Weereens sê ek, daar is regtig geen kortpaaie nie. Mense moet hul rug op godsdiens draai en Christus alleen omhels. Sonder 'n baie belangrike baie intieme liefdesverhouding met ons hemelse Bruidegom, kan die gawes van die Gees net nie in ons ontwikkel nie. Ek het 'n plasing in Afrikaans geskryf, "Wat is 'n Jesus bediening?" oor hierdie ernstige probleem. Jy moet dit lees om hierdie probleem regtig te verstaan.

Baie Christene en selfs kerkleiers verkeer onder die wanindruk dat die liefde wat ons ervaar wanneer ons bymekaar kom, genoeg is. Is dit nie die belangrikste aspek van alles, die liefde wat ons vir mekaar het nie? Natuurlik is liefde baie belangrik! Natuurlik moet die gawes van die Gees gebou word op die fondament van liefde, maar liefde kan nooit die werk en die beweging van die Heilige Gees vervang nie. Die gawes van die Gees is God (Heilige Gees) in aksie. Daarom sê die Bybel vir ons duidelik hoe ons byeenkomste gehou moet word:
1 Korintiërs 14:26
Hoe is dit dan, broers? as julle bymekaarkom, het elkeen van julle 'n psalm, 'n leer, 'n tong, 'n openbaring, 'n uitlegging. Laat alles tot opbouing geskied.

Die woord liefde kom nie eers in hierdie vers voor nie. Die gawes van die Gees is! Beteken dit dat liefde nie belangrik is nie? Nee, liefde is baie belangrik, want sonder liefde sal die gawes van die Gees nie effektief wees nie. Beteken dit dat liefde die gawes moet vervang? Absoluut nie! Wanneer jy die gawes van die Gees verhoed of blokkeer, verhinder jy eintlik die Heilige Gees om in die gemeente te werk! Moet nooit die fout maak om so te dink nie liefde kan die Heilige Gees in ons byeenkomste vervang, want dit kan nie.

Wat ons vandag sien in terme van huisgemeentenetwerke en -strukture is bloot die gevolg van die faktore wat ek in die inleidende deel van hierdie pos genoem het. Ek glo wel dat hierdie afleidings wel die goedkeuring van God gedra het en ek glo dat Hy dit as aanvanklike voorbereidingsinstrumente gebruik het om ons voor te berei vir die ware ding waaraan Hy, glo ek, binnekort lewe sal gee.
Ek glo sodra God hierdie fase van voorbereiding voltooi het, sal hierdie oorgangstydperk plek maak vir 'n nuwe seisoen. Dit sal 'n seisoen wees van 'n nuwe geboorte en nuutheid in die liggaam van Christus. Dit is wat God onlangs vir Lana Vawser gewys het oor hierdie aspek:

EK LEIS JULLE OP MY MENSE OP SOOS JOSEPH EN DANIEL. DIE GUNS WAT EK NOU IN HIERDIE OPLEIDING OOR JOU LEWE VERHOOG SAL LAAT DIE WERELD SY KOP DRAAI EN NUWE BELANGRIKSTE DEURE VIR JOU OOP...

Die Here het onlangs met my gepraat oor hierdie seisoen waarin ons is as die liggaam van Christus. Ek het gevoel hoe Hy sê “Ek lei julle op My mense, in uitnemendheid soos Josef en Daniël. Die guns wat ek nou in hierdie “opleiding” oor jou lewe vermeerder, sal die wêreld sy kop laat draai.”

Ek het die volk van God in "nuwe wingerde" gesien en hulle was besig om die wingerde te versorg, hulle het toe die vrugte versamel en die 'oes' ingebring. Hulle mandjies was volop. In elke “stadium” van die proses het ek Jesus saam met hulle gesien en hulle opgelei

UITNEMENDHEID. Hy het Sy mense geleer hoe om met integriteit, met liefde, reinheid, teerheid en sorg te bestuur. Hy het nederigheid ontwikkel, wortelstelsels en volharding versterk.

UITNEMENDHEID IS NIE STREEF NIE; PERFEKSIONISME OF PRESTASIE..
Jesus was baie doelbewus in die definisie van uitnemendheid, dat dit nie strewe, prestasie of perfeksionisme was nie, maar dit was gewortel in 'n lewe van intimiteit. Om te weet wie Hy is, lewe in die 
diepe openbaring van Sy goedheid en natuur en ALLES waaraan Sy mense hul hande sit, is aanbidding.

“En wat julle ook al doen, hetsy in woord of in daad, doen dit alles in die Naam van die Here Jesus en dank God die Vader deur Hom.” (Kolossense 3:17)
Ek het gekyk hoe Jesus Sy mense in ELKE GEBIED van hulle invloed geleer het om OPSOMMEL te wees. Om TEENWOORD te wees. Om te rentmeester en die "ekstra myl", "bo en verder" te loop in genade, bemagtiging van die Gees en integriteit.

BEHEER DIE NUWE – DIE JOSEF’S, DANIËL EN ESTER’S STAAN IN GROTER VERHOUDING EN VERDER IN HUL GODGEGEWE POSISIES VAN INVLOED OP – DIT IS JOU TYD VAN VERHOGERDE MAAT EN UITBREIDING.

Ek hoor toe die Here sê “My volk, jy het in die duisternis as rentmeester gewerk. Jy het geleer om in die grotte te rentmeester. Ek het jou nou uitgebring in die “nuwe wingerde” en Ek leer jou om DIE NUWE TE BEHEER. Wat jy in die grotte geleer het, het jou voorberei om nou op 'n hoër vlak opgelei te word. Jy word geposisioneer as Konings en Koninginne in jou area en mantel van invloed. Ek lei jou nou in uitnemendheid op soos Josef en Daniël en die wêreld gaan sy kop na jou toe draai soos My guns oor jou en jou lewe vrygestel word. Die gees van uitnemendheid wat ek in en deur jou ontwikkel, sal die Konings en Koninginne van die aarde na jou toe lok, en jy is op die punt om bevorder en vermeerder te word. Maak gereed vir betekenisvolle deure om in die sewe berge oop te maak, om soos Daniël en Josef in te trek en lewegewende wysheid en insig te bring om mense, stede en nasies te vorm. Nou is die tyd! Die tyd is nie ‘naby’ nie, die tyd het aangebreek. Dit sneeu! Dit sneeu! Dit sneeu! Jou tyd in die grotte en donker nagte van die siel het jou voorberei vir so 'n tyd soos hierdie. Die Josef's, Daniël's en Ester's kom in GROTER VERHOGING en VERDER op in hul Godgegewe posisies van invloed. Dit is hul tyd van VERHOGDE MAAT EN UITBREIDING. Dit was die seisoen van regeringssalwings wat wakker gemaak en vrygelaat word en dit is op die punt om toe te neem.”
NUWE GODDELIKE HANDDRUKKE

Ek het gesien hoe “GODEDELIKE HANDDRUKKE” oor die hele wêreld plaasvind. God is besig om nuwe goddelike ooreenkomste, nuwe ondernemings, nuwe vennootskappe en netwerke op die been te bring – wat Sy Glorie en LIEFDE in die aarde gaan vrystel op NUWE kreatiewe, VERHOOGDE maniere wat die UITNEMENDHEID en SKOONHEID van Jesus sal SKREE.
"My mense neem VERDER hul plek in as die "lig van die wêreld", die "stede op 'n heuwel", wat My Glorie en My kreatiwiteit vrystel. Geestige uitvindings, strategieë om die lewe te doen met uitnemendheid, oorvloed en voorspoed van hart en siel is op die punt om in VERHOGING vrygestel te word deur die verdere guns gevulde posisionering van My mense. My volk is op die punt om stede en nasies op groter maniere te LEI as wat nog ooit tevore gesien is.”

“Toe sê Farao vir Josef: “Aangesien God dit alles vir jou gewys het, is daar niemand so oordeelkundig en wys soos jy nie. Jy sal oor my huis wees, en my hele volk sal hulle orden soos jy beveel. Net wat die troon betref, sal ek groter as jy wees.” Toe sê Farao vir Josef: Kyk, Ek het jou aangestel oor die hele Egipteland. (Genesis 41:39-41)

“Toe is hierdie Daniël bo die presidente en vorste verkies, omdat 'n voortreflike gees in hom was...” (Daniël 6:3)
Wat ook al jou "invloedsfeer" waarin die Here jou geplaas het, op die oomblik is, die Here is op die punt om jou te vermeerder, jou te bevorder en jou ten gunste te versnel soos jy oorgee en jou onderwerp aan Sy proses om te leer om alles wat Hy jou gegee het, dieper te bestuur. intimiteit, nederigheid, integriteit en uitnemendheid.

Ek het gevoel hoe die Here sê dat dit in hierdie seisoen duidelik gaan word diegene wat met uitnemendheid en integriteit bestuur het, en diegene wat in kompromie en selfvoldaanheid gewandel het. Die Here se hart vir Sy mense is dat ALMAL WAKKER, TEENWOORDIG en UITSTEKEND moet beweeg. Die uitnodiging is voor ons almal in hierdie seisoen. Gee Hom jou JA in hierdie UITNEMENDE opleiding. Hy sal jou genade op genade op genade gee om teenwoordig te wees, opsetlik en voortreflik. Moegheid sal wegval en vloedgolwe van verkwikking sal jou versterk.
Elke area van jou lewe sal floreer met nuwe vrugte, toename en opstandingslewe SOOS JY JA SÊ!

Huiskerke moet in die bres staan

Die Here het onlangs vir my gewys dat Sy dienaars gefokus moet bly om voorbereid en toegerus te wees. Die tyd kom vinnig nader vir hulle om in die bres te staan ​​vir die institusionele kerk. Hulle sal voorbereid en gereed moet wees, want die ineenstorting van die institusionele kerk is op hande.

Hy het vir my gewys dat die institusionele kerk die aantrekkingskrag wat dit tans onder Christene geniet, gaan verloor. Ek het iets soos 'n konsert op 'n baie professionele en goed voorbereide verhoog gesien. Dit was net pragtig om te kyk. Die manier waarop hierdie konsert of optrede uitgevoer is, was baie goed en ek kon sien dat mense dit baie geniet het. Alhoewel ek bonatuurlik geweet het dat dit die institusionele kerk in aksie simboliseer, het dit regtig nie soos 'n kerk gelyk nie en dit het nie soos 'n byeenkoms van die heiliges gelyk nie. Dit het meer soos 'n teater gelyk en dit het soos 'n konsert gelyk.

Nadat ek dit vir 'n paar minute gekyk het, was ek bonatuurlik (wysheid) verplig om presies drie minute af te kyk na die vloer. Nadat die tydperk van drie minute tot 'n einde gekom het, moes ek weer opkyk. Toe ek opkyk het ek ontdek dat letterlik alles van die verhoog verdwyn het. Ek kon net die drie kaal mure en die kaal houtvloer van die verhoog sien. Al die ligte, die instrumente en al die teatergoed was alles vermis. Niks het op die verhoog oorgebly nie. Dit was soos 'n leë huis met absoluut geen meubels, geen gordyne, of enigiets anders nie.

Onmiddellik nadat alles verdwyn het, was die geestelikes van die institusionele kerk en die gemeentelede wat saam met my was almal absoluut stomgeslaan. Hulle het my met verbysterde oë in absolute verwondering aangekyk. Hulle het almal dieselfde vrae op hul gesigte geskryf terwyl hulle na my gekyk het: "Wat het gebeur?" “Waar is alles?” Dit was duidelik dat hulle nie verwag het dat dit sou gebeur nie en dat hulle heeltemal was verward, geskok en geskud. Ek het bonatuurlik geweet dat God die appèl wat die prestasiegebaseerde programme van die kerk op mense het, verwyder het.

Ek weet nie wat die “drie minute” tydperk verteenwoordig nie, maar die prestasiegebaseerde programme van die kerk soos ons nou op Sondae ervaar, sal verdwyn wanneer hierdie tydperk tot 'n einde kom.


Selfs al is hierdie verduideliking korrek, weet ek nie wanneer hierdie tydperk sal begin of wat dit werklik verteenwoordig nie. Ek weet ook nie wat met die institusionele kerk gaan gebeur nie. Ek weet egter dat wanneer hierdie dinge gebeur, alles sal verander. God sal tot stand bring wat Hy deur sy profete en sy werkers van uitnemendheid beplan het.
Alhoewel Christenskap die vinnigste groeiende godsdiens in die wêreld is, krimp die Institusionele kerk reeds vinnig. Op hierdie oomblik oorweeg die Kerk van Engeland om 16 000 kerkgeboue te sluit. Hulle beplan om hierdie kerke slegs op Kersfees en Paasfees en 'n paar ander belangrike vakansiedae oop te maak. Lees alles daaroor in die pos, "Institusionele Kerk krimp vinnig"
Eindtyd Huiskerke:
Die volgende vyf jaar

Laat ek aan die begin duidelik wees. Ek maak nie 'n voorspelling nie. Ek profeteer ook nie. (As dit geïnterpreteer word, beteken dit dat steniging van die tafel is.)

Wat ek op die punt staan ​​om te deel, is bloot diep indrukke wat ek het van wat ek my voorstel wat in die liggaam van Christus oor die volgende vyf jaar gebeur. Ek maak geensins aanspraak op onberispelike persepsie nie.

Maar reg of verkeerd, ek verwag wel dat hierdie dinge sal plaasvind.

1. Daar sal 'n herstel wees van die volle boodskap van die koninkryk van God. Oor die afgelope 50 jaar tot vandag toe, wanneer die koninkryk van God aangebied is, is dit gewoonlik stuksgewys (slegs een of twee aspekte daarvan word beklemtoon), dit is gedek in wettisisme en skuldgevoelens, of dit word op hoogs akademiese wyse aangebied sonder om enige praktiese toepassing.

2. Ek sien dit verander oor die volgende vyf jaar. Die blaserige, hoogspanning, diep-ondermynende, aardskuddende koninkryksboodskap sal weer in die aarde begin ontketen word.

3. Baie wat tot die Here se werk geroep is, maar wat tans in 'n vashoupatroon van wag is, sal vrygelaat word om te bedien.


4. 'n Aantal bekende leiers uit verskillende strome in die liggaam van Christus sal begin saamwerk. Hulle sal nie meer in hul veilige gemaksones en godsdienstige klieks bly nie.

5. Verwant aan bogenoemde, sal God begin om die grondslag te lê vir 'n kragtige bedieningspan om na vore te kom en in die wêreld los te sny. Hierdie span sal saam die koninkryksboodskap uitdra.


6. Die Here sal 'n stam van Christene oprig wie se toewyding aan Jesus Christus en Sy koninkryk net so radikaal, absoluut en onwrikbaar sal wees as die toewyding wat die lede van ISIS aan hulle saak het. (Sonder die geweld en barbaarsheid, natuurlik. Ek praat van hul vlak van getrouheid.)

7. 'n Groeiende aantal Kinders van God sal deur die Gees van God aangespoor word om te honger en dors na die dieper dinge van Christus. Hierdie honger en dors sal wêreldwyd versprei….

8. Ons het nie meer as 5 jaar oor om voor te berei vir die Groot Verdrukking en verder nie! gedurende hierdie 5 jaar moet ons die Waarheid bestudeer. Word volle dissipels en begin dissipels maak vir voorbereiding vir die Laaste Herlewing / Uitstorting van die Heilige Gees op 'n een-teen-basis.